Вашата кошница е празна!
1. Защо да избера Акварел?
2. Колко струва доставката?
Цената на доставката зависи от обема и количеството на поръчаните артикули и е ВИНАГИ различна, за това не можем да дадем обобщена, единна цена.
За територията на гр. Пловдив (за крайни клиенти), артикулите могат да бъде взети от шоурумът ни на адрес: бул. Цариградско Шосе 32Б, гр. Пловдив, България.
3. Какъв е срокът на доставка?
4. Ако направя поръчка от сайта и я взема от шоурума Ви в Пловдив, ще платя ли доставка?
НЕ. Няма да платите доставка.
5. Цените в онлайн магазина и в шоурума ви еднакви ли са?
ДА. Цените са еднакви.
6. Има ли отстъпки от цените Ви в сайта и как мога да получа такава?
ДА. Ако сте регистриран като наш "Дистрибутор", след потвърждение и одобрение от наш администратор, ще виждате Едровите цени.
Ако сте регистриран като краен "Клиент" виждате крайните цени на дребно.
Като един от най-големите онлайн магазини за канцеларски материали, училищни стоки и стоки за дома и офиса, Акварел - за офиса и училището предоставя програма за отстъпки за Крайни "Клиенти", при достигане на определена стойност на Вашата поръчка. Програмата се отнася за отстъпки от цените на дребно, които са предназначени за крайни клиенти. Тя не се отнася за "Дистрибуторите" и артикули, които са на едрови цени!
Съответните отстъпки се отнасят само за артикули, които са в наличност и не са със статус "Изисква доставка"
Други отстъпки при поръчка в нашия онлайн магазин можете да получите само ако сте спечелили промо код или ваучер за отстъпка / подарък посредством томбула или игра организирана от нас.
7. Какви са методите на плащане?
Методите на плащане при пазаруване от онлайн магазина на Акварел са:
Плащане с наложен платеж (когато ползвате куриерска услуга);
Плащане в брой - когато наш представител Ви достави лично поръчаната стока;
Банков трансфер - когато плащате по банков път.
Повече инфомация в раздел ТУК
8. Как да пазарувам в онлайн магазина Ви?
Подробна информация можете да намерите в раздел "Как да пазарувам"
9. Мога ли да направя поръчка без да съм регистриран в сайта Ви?
ДА. След като сте добавили артикула / артикулите в "Кошница", и сте кликнали "Плащане", трябва само да изберете опцията "Плащане без регистрация" и да попълните необходимите данни нужни за завършване на поръчката, както и изпращането и до Вас.
10. Мога ли да върна закупен от Вас продукт?
ДА. Можете да върнете продукт в 14 дневен срок! Повече информация за връщане на стока и/или възстановяване на пари, можете да намерите в раздел "Рекламации".
11. Как да регистрирам и да създам свой профил в сайта Ви?
Ако сте се регистрирали като наш ДИСТРИБУТОР ще получите одобрение за достъп след потвърждение от наш администратор.
12. Защо да се регистрирам в www.akvarel.bg?
13. Забравих си паролата. Как да влезна в профила си?
Ако сте забравили паралота си, трябва да въведете емейл адреса си в полето "Забравена парола" , след което в пощенската си кутия ще получите нова парола автоматично генериран от нашата система. От съображения за сигурност е желателно да смените автоматично генерираната парола с нова по ваш избор.