Често задавани въпроси

1. Защо да избера Акварел?

  1. Качество - Защото ние Ви предлагаме продукти и услуги с високо, първокласно качество на едни от най-добрите и атрактивни цени на пазара.
  2. Професионализъм и стаж - Защото сме над 20 години на пазара.
  3. Атрактивни цени - Защото цените на "Акварел" ООД са едни от най-добрите и конкурентни, заради ексклузивните права дадени ни от производителите върху стоката и продуктите, които предлагаме.
  4. Ексклузивност - Защото "Акварел" ООД притежава екслузивни права и е официален вносител и дистрибутор на едро и дребно на продукти с известни търговски марки.
  5. Гъвкавост - всяка пратка поръчана от нашият онлайн магазин се доставя с опция за преглед, което означава, че можете да я върнете ако не Ви харесва поради някаква причина, без това да Ви ангажира финансово. 
  6. Лично отношение и коректност - за нас всеки клиент е важен, затова ние ВИНАГИ имаме на разположение консултант, който ще помогне и отговори на всеки един Ваш въпрос. Ние работим в полза на всеки наш клиент, така че той да е винаги задоволен и получил точно, това което търси, по НАЙ-ДОБРИЯТ начин, на НАЙ-ДОБРАТА цена.
  7. Сертификати - от 2009 г. "Акварел" ООД е сертифицирана по стандартите на ISO 9001:2008, както и сертификат за коректна фирма. Повече информация в раздел "За нас" .

 


 

2. Колко струва доставката?

 

Цената на доставката зависи от обема и количеството на поръчаните артикули и е ВИНАГИ различна, за това не можем да дадем обобщена, единна цена.

Цената на доставка до точен адрес на територията на гр. Пловдив (за крайни клиенти) е 5 лв. или може да бъде взета от шоурумът ни на адрес: бул. Цариградско Шосе 32Б, гр. Пловдив, България.

  • За Ваше удобство, Акварел ООД е предоставил изключително нисък праг на безплатна доставка на поръчка над 30 ЛВ.
  • За Ваше удобство, Акварел ООД е предоставил калкулатори на куриерска компания Спиди и куриерска компания Еконт Експрес за да изчилите приблизителната цена на доставка си. За повече инфомация за доставките ТУК


 

3. Какъв е срокът на доставка?

  • Срокът за доставка е от 1 до 2 работни дни след изпращане на поръчката, в зависимост от населеното място.
  • Срокът за доставка на артикули със статус "Изисква доставка" е по-дълъг в зависимост от артикула и доставката му до нас. За повече информация за определени артикули се свържете с нас по по-долу описаните начини!
  • Доставката се извършва до точен адрес на клиента или до офис на куриерска компания от 09:00 часа до 15:00 часа през делничните дни.
  • Доставка НЕ се извършва в неделя или официалните празници.
  • Поръчката Ви се обработва и изпраща в рамките на 24 часа от понеделник до петък. При поръчка направена след 15:00 часа, тя обикновено се обработва на следващия работен ден.

 


 

4. Ако направя поръчка от сайта и я взема от шоурума Ви в Пловдив, ще платя ли доставка?

 

НЕ. Няма да платите доставка.

 


 

5. Цените в онлайн магазина и в шоурума ви еднакви ли са?

 

ДА. Цените са еднакви.

 


 

6. Има ли отстъпки от цените Ви в сайта и как мога да получа такава?

 

ДА. Ако сте регистриран като наш "Дистрибутор", след потвърждение и одобрение от наш администратор, ще виждате Едровите цени.

Ако сте регистриран като краен "Клиент" виждате крайните цени на дребно.

Като един от най-големите онлайн магазини за канцеларски материали, училищни стоки и стоки за дома и офиса, Акварел - за офиса и училището предоставя програма за отстъпки за Крайни "Клиенти", при достигане на определена стойност на Вашата поръчка. Програмата се отнася за отстъпки от цените на дребно, които са предназначени за крайни клиенти. Тя не се отнася за "Дистрибуторите" и артикули, които са на едрови цени!

  • Ако стойността на Вашата поръчка е над 200 лв. получавате отстъпка от 5%.
  • Ако стойността на Вашата поръчка е над 400 лв. получавате отстъпка от 10%.
  • Ако стойността на Вашата поръчка е над 500 лв. получавате отстъпка от 15%.
  • Ако стойността на Вашата поръчка е над 1000 лв. получавате остъпка, която ще бъде лично и индивидуално договорена с дадения клиент.

Съответните отстъпки се отнасят само за артикули, които са в наличност и не са със статус "Изисква доставка"

Други отстъпки при поръчка в нашия онлайн магазин можете да получите само ако сте спечелили промо код или ваучер за отстъпка / подарък посредством томбула или игра организирана от нас.

 


 

7. Какви са методите на плащане?

 

Методите на плащане при пазаруване от онлайн магазина на Акварел са:
 
Плащане с наложен платеж (когато ползвате куриерска услуга);
Плащане в брой - когато наш представител Ви достави лично поръчаната стока;
Банков трансфер - когато плащате по банков път. 

Повече инфомация в раздел ТУК
 


 

8. Как да пазарувам в онлайн магазина Ви?

 

Подробна информация можете да намерите в раздел "Как да пазарувам"

 


 

9. Мога ли да направя поръчка без да съм регистриран в сайта Ви?

 

ДА. След като сте добавили артикула / артикулите в "Кошница", и сте кликнали "Плащане", трябва само да изберете опцията "Плащане без регистрация" и да попълните необходимите данни нужни за завършване на поръчката, както и изпращането и до Вас.


 

10. Мога ли да върна закупен от Вас продукт?

 

ДА. Можете да върнете продукт в 14 дневен срок! Повече информация за връщане на стока и/или възстановяване на пари, можете да намерите в раздел "Рекламации".

 


 

11. Как да регистрирам и да създам свой профил в сайта Ви?

  1. Влез в полето в горния десен ъгъл на сайта „Регистрация“
  2. Попълни полетата с данни. Полетта, означени със звезда, са задължителни за попълване.
  3. Моля, посочете дали сте наш дистрибутор.
  4. Запознайте се с общите условия за ползване на сайта, и ако сте съгласни с тях отметнете в полето и натиснете "Продължи". Скоро след това  ще получиш имейл за потвърждение на имейла, който си използвал при регистрация. 

Ако сте се регистрирали като наш ДИСТРИБУТОР ще получите одобрение за достъп след потвърждение от наш администратор.

 


 

12. Защо да се регистрирам в www.akvarel.bg?

  1. Защото поемаме ангажимента да Ви осведомим за статуса на Вашата поръчка
  2. Защото имате възможността да проследите историята на Вашите поръчки.
  3. Защото можете да създадете списък с желаните продукти
  4. Защото първи ще научавате  за най-новите промоции, нови продукти, специални оферти.
  5. Защото ще Ви спестим време - не е необходимо всеки път да попълвате Вашите данни, ние ще знаем къде да изпратим Вашите поръчки.

 


 

13. Забравих си паролата. Как да влезна в профила си?

 

Ако сте забравили паралота си, трябва да въведете емейл адреса си в полето "Забравена парола" , след което в пощенската си кутия ще получите нова парола автоматично генериран от нашата система. От съображения за сигурност е желателно да смените автоматично генерираната парола с нова по ваш избор.